Avtogeni trening kot sprostitveno tehniko lahko uporabljamo za dodatno pomoč pri zdravljenju številnih psihičnih in telesnih bolezni ali kot preventivni ukrep, za lažje obvladovanje stresa ter lajšanje motenj, ki so posledica stresa. Povečali boste tolerantnost na neugodne pojave v svojem življenju, kar lahko odpravi marsikatero napetost in stres. V pomoč vam bo pri premagovanju tesnobe in težav s spanjem, umirili boste misli, izboljšali zbranost in okrepili notranji mir. Izvajanje sprostitvenih tehnik je vsekakor dobrodošlo za vse ljudi in investicija v svoje zdravje.

Cilj avtogenega treninga je telesna sprostitev ter umiritev misli, kar se doseže z vplivanjem na vegetativni živčni sistem. Med izvajanjem se delovanje možganov spremeni, pride do umirjanja in sproščenosti, zato se duševno in telesno stanje človeka med sproščanjem razlikuje od normalnega (budnega) stanja ali spanja.

Fizično in duševno zdravje se prepletata in dopolnjujeta. Dobro počutje je odvisno od številnih dejavnikov; zdrave prehrane, kvalitetnega spanja, gibanja in sprostitve. Pri slednjem vam lahko pomaga avtogeni trening, ki se ga brez večjih težav lahko nauči skoraj vsak. Zanj ne potrebujete pravzaprav ničesar, razen samega sebe in nekaj minut časa. S prenehanjem izvajanja učinek avtogenega treninga ne bo izginil, bo pa pri tistih, ki ga izvajajo redno, spremembe trajne. 

 

POŠLJI POVPRAŠEVANJE