slika

 

 

 

 

 

 

 

 

Tečaje avtogenega treninga vodim Miriam Jakljič, po izobrazbi magistra sociologije. Diplomirala  sem leta 2012 na Fakulteti za družbene vede, in sicer na smeri Sociologija - Kadrovski management, nato pa nekaj let pozneje študij nadaljevala še na podiplomski smeri, kjer sem leta 2018 magistrirala. Od leta 2011 delam v zasebni psihiatrični ambulanti, kjer me je nad uporabnostjo in pozitivnimi učinki avtogenega treninga seznanila in navdušila ena od tamkajšnjih psihiatrinj. Pod njenim vodstvom sem tehniko osvojila ter jo preizkusila tudi na sebi. Ker verjamem v njegove številne pozitivne lastnosti, avtogeni trening od leta 2015 poučujem tako ljudi, ki tehniko uporabljajo za dopolnitev svojega zdravljenja, kot tiste, ki ga uporabljajo kot preventivni ukrep, s katerim blažijo stresne situacije in si s tem izboljšajo kvaliteto življenja. Ker sem želela združiti svoje znanje s kadrovskega področja, delovnega prava ter avtogenega treninga, sem vse to združila v magistrski nalogi, katere naslov je bil 'Vloga avtogenega treninga pri premagovanju stresa na delovnem mestu'.

Moj cilj je predstaviti in približati avtogeni trening ter njegove številne pozitivne učinke čim širšemu krogu ljudi. 

 

Preberite si tudi:

http://www.zenskisvet.si/psihologija/avtogeni-trening-v-vsakdanjem-zivljenju.html

http://www.zenskisvet.si/psihologija/kako-s-predstavo-teze-sprostimo-misice-celega-telesa.html

http://www.zenskisvet.si/psihologija/ogrejte-telo-z-avtogenim-treningom.html

http://www.zenskisvet.si/psihologija/pomen-kvalitetnega-dihanje-in-mirnega-bitja-srca.html

http://www.zenskisvet.si/psihologija/avtogeni-trening-za-zdravje-trebusnih-organov.html

http://www.zenskisvet.si/psihologija/vaja-za-zbranost-in-koncentracijo.html

https://med.over.net/clanek/z-avtogenim-treningom-do-samoobvladovanja-ustavise/

https://www.revija-vita.com/vita/88/Vpliv_avtogenega_treninga_na_obvladovanje_stresa_na_delovnem_mestu

http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_jakljic-miriam.pdf